BLOG RELOAD

Hosszabb szünet után újra jelentkezem. Kellett egy kis pihenő, hogy újragondoljam a blogom. Egy év után azt éreztem, hogy kifogytam a receptekből és újra és újra ugyanazokat az ételeket főzöm apró változtatásokkal... úgyhogy elhatároztam, hogy kicsit abbahagyom. Közben világot jártam, láttam sok érdekességet, megismertem új ízeket, amiket remélhetőleg be tudok majd építeni a repertoáromba.

Közben persze kitavaszodott. Kaptunk egy kis közösségi kert parcellát, úgyhogy vad kertészkedésbe fogtam. Úgy döntöttem, hogy a PanelGastrot ki fogom bővíteni egy konyhakerti rovattal, hiszen a gasztronómiához hozzátartozik a saját fűszer és zöldség termesztése is. Fogalmam sincs, hogy sikerül-e. Próbálkozom. Egyelőre ott tartok, hogy a kertben elvetettem a borsót és a spenótot, illetve pár spárgamagot. Még semmi sem bújt ki. Egyébként itthon szorgalmasan nevelem a palántáimat az ablakban. Palántanevelőnek tojástartókat használok. Eddig a balkonparadicsom, fahéj illatú bazsalikom és az articsóka kelt ki. Elvileg április végén kell őket kiültetni a kertbe... Kíváncsi vagyok, hogy életben maradnak-e addig.

paradicsom palánta

fahéj illatú bazsalikom palánta

articsóka palánta

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések