Diós kéregben sült, aszalt paradicsomos karaj

Hozzávalók

4-5 szelet karajfilé
10 db aszalt paradicsom
egy lilahagyma
reszlet sajt
20dkg dió
zsemlemorzsa
vaj
rozmaring



A karajfiléket vékonyra kiklopfoljuk. Vajon fonnyasztott lila hagymával, sajttal, aszalt paradicsommal, rozmaringgal töltjük és behajtogatjuk. Fólia alatt 20 percig pároljuk-sütjük, majd még 20 percig sütjük nélküle is.

Addig darált dióból, zsemlemorzsából és olvasztott vajból tésztaszerű kérget készítünk, amit két frissen tartó fólia között vékonyra nyújtunk. Mikor a karaj megpirult, óvatosan rárakjuk a kérget és még 10-15 percig sütjük, amíg ropogós nem lesz.

Én zellerpürével tálaltam, amit úgy készítettem, mint egy krumplipürét csak fehérrépát, zellert és egy kevés burgonyát tettem bele, majd vajjal és tejjel turmixoltam.

Tanulság:
Nekem az aszalt paradicsom sok volt. Lehet, hogy aszalt szilvával, vagy sima krumplipürével jobban működne a recept. Túl nagy volt az ízkavalkád, így csak a bátraknak ajánlom az aszalt paradicsomos verziót.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések