Római köményes sült csirkecomb házi steakburgonyával



A csirkéből megmaradt combokat és szárnyakat előző este bepácoltam, ebből lett a másnapi vacsora.




Hozzávalók

Annyi egész csirkecomb és szárny, ahány fő
Parázsburgonya
Steak fűszersó keverék
Római kömény
Szójaszósz

A csirkecombokat kis szójaszósszal meglocsoltam és római köménnyel, virágkeverékkel illetve borssal ízesítettem. Egy estét hagytam neki, hogy összeérjenek az ízek.

Másnap az apró szemű parázsburgonyákat jó alaposan megmostam (nem kell megpucolni), 4 gerezdbe vágtam és steak fűszersóval megfűszereztem.
A krumplit és csirkét egy tepsibe raktam és az egészet megkenegettem az előző napi tojásos szendvicshez pirított szalonnából kisült zsírral. Fólia alatt kb. 30 percig sütöttem. Utána levettem a fóliát, a krumplin kavartam egyet, a csirkéket megfordítottam és tovább sütöttem még 15 percig. Utána szintén kavartam egyet a krumplikon és csirkéket visszafordítottam a bőrös felére, hogy ropogósra süljön.

Mikor elkészült tejfölből, majonézből, virágkeverékből és petrezselyem kockából készült szósszal, illetve ketchuppel tálaltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések