Újkrumplis omlett avokádóval, paradicsommal

Ebédre petrezselymes újkrumpli volt uborka salátával, vacsorára viszont már valami intenzívebb ízvilágra vágytam. Nem sok minden van a hűtőben, mert mostanában nem nagyon vagyunk itthon, de találtam egy fél avokádót, egy paradicsomot, egy tojást és egy kevés sajtot. Na, ebből remek egy személyes kis vacsorát lehet összeütni - gondoltam, és nem haboztam tovább.

Hozzávalók

egy tojás
2-3 szem újkrumpli
egy nagy marék reszelt sajt
só, bors, petrezselyemkocka
paradicsom
avokádó

A krumplit vastag karikákra szeljük és lehetőleg minél kevesebb olajon megpirítjuk. Mikor már szép vöröses minden oldala, akkor ráöntjük a felvert, petrezselymes tojást. Azonnal a közepére szórjuk a vastagra reszelt sajtot. Kicsit átmozgatjuk (nem keverjük), mint ahogy az omlettet szokás. Nem baj, ha nem marad egyben. Utána megforgatjuk, pár pillanatot hagyjuk pirulni a sajtos felét, és már kész is. Tálaláskor egy negyed avokádóval és egy paradicsommal díszítettem.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések